ara

Gülcan

@gulcann

İçimden türkü çığırmak geliyor.😁 🎤🎶

Su sızıyor sızıyor
Su sızıyor sızıyor
Taşların arasındaaann
Taşların arasındaaan
Eğil bir yol öpeyim, kaşların arasından
Kaşların arasındaaan. 😘
12 beğeni · 3 yorum · Sohbet ·
Fethiye 📚 (@fthykc)
Hayrolsun @gulcann atandın mı yoksa? :) - 26.05.17
Rakı çay (@fotopati)
evleniyon mu - 26.05.17
Gülcan (@gulcann)
İçimden geldi. Bi türkü patlatıvereyim dedim. 😆 Ve düşündüm önce gitar çalmayı sonra da saz çalmayı öğrenicem. Evet evet yapıcam bunu 😊 - 26.05.17

Gülcan

@gulcann

Neokurun Gülcan yüzü
Pazar günü tekrar KPSS sınavına gireceğim ama hiç heyecan, stres yok. Çünkü hiç ders çalışmadım. Bir de alışkanlık var tabi...Bazen aralarda 10 dakika kitaplarla bakıştığım oldu. O yüzden kafam pırıl pırıl bomboş. 😁 Şimdi biraz ders çalışayım dedim de. Bazı analizler yaptım kafamda. Bilim dünyası bence beni incelesin. =) Neden diye sorarsanız. Şimdi biliyorsunuz ki benim matematiğim kötü. Geçtiğimiz yıllarda burada matematik sorusu çözeceğim diye bi taraflarımı yırtıyordum. Hatırladınız mı? Eevveeettt. Nasıl unutabilirsiniz ki. Yaş probleminde çocuğu babasından büyük çıkartan bi insanım. =/ ama ne hikmetse matematik dışında içinde işlem olan, sayı olan diğer tüm derslerim iyi. Hepsini anlıyorum. Çok ilginç işte. Biraz önce ölçme değerlendirme sorularına bakıyordum. Şakır şakır çözüyorum soruları. Yani şu fotoğrafını attığım abidik gubidik soruyu çözebiliyorken 😮 (soruda geçen konuya çalışan, çözemeyen varsa. Anlatırım. No problem.) Ayıptır söylemesi geçtiğimiz yıllarda ölçme değerlendirmeyi KPSS de fullediğim olmuştur. 😎 neyse yaş problemleri olsun, hız problemleri olsun çözemiyor olmam sizce de çok ilginç değil mi? Aynı şey coğrafya içinde geçerli. Yerel saat hesaplarını hiç zorlandığım bir dönem olmadı. Halbuki o da işlemsel bir şey. Onu da çözememem lazım. Daha da ilginci tüm hayatım boyunca matematik karneme hiç 4 ya da 5 geçmedi. Ama fizik dersinin bile işlemsel kısımlarını anlıyordum. Bir kere fizik gördüm onda da kaç aldığımı tam hatırlamıyom ama epey yüksek bir not almıştım. En azından karneme 4 geçmişti yılllarr yılllar evvel. Çok yıllar önce. Neyse işte bir eğitimci olarak kendimi analiz ettim ve bence ben ilginç bir vakayım. Bilim dünyası beni incelesin. 😁
5 beğeni · 2 yorum · Diyorum ki ·
Masiva (@asenakrt)
Oluyor bazen insanlarda. Kimiside fiziği yapamıyor, matematiği yapıyor. Ama sizinki daha bi farklıymış :D bencede bir incelemeye alsınlar sizi :) - 19.05.17
yalnız adam (@yalniz-adam)
keşke calissaydiniz - 25.05.17

Gülcan

@gulcann

Neokurun Gülcan yüzü
Gönül isterdi ki bugün 30 derece sıcakta şu fotoğrafını gördüğünüz Örende olayım. Şurda denize karşı, çay bahçesinin gölge bir köşesinde oturup buz gibi gazozumu yudumlıyım. Yaz geldi beee! Deniz, burada girilecek kadar ılımasada en azından ayak sokulacak kıvama gelmiştir. Peki, ben napıyorum bu güzel havada? Evde temizlik yapıyom.Patlayan su borusu yüzünden pislenen evi temizliyom. 😞 Bazı arkadaşlar kızacak ama hayat felsefem bundan sonra "Bırak evi b*k götürsün." Olacak.
15 beğeni · 4 yorum · Fotozilla ·
Nisf (@nisf)
Misafir varken nasıl temizlik yapıyosun bacım sen. - 14.05.17

Gülcan

@gulcann

Neokurun Gülcan yüzü
Mülakat sınavıma 24 saatten az kaldı. Çok gerginim. 😓 aşırı gergin bile olabilirim. Stresimi atacak bir şey bulamadım. Biraz önce Ajdar'ın çikita muz şarkısını bile dinledim. Kafam dağılmadı. Sınavlar beni asabi yapıyor. Benle KPSS sınavına girmeden önce yani daha Ünide okuduğum dönemde tanışacaktınız. Pamuk gibi insandım.😌 Ahh ahh yıllar çökertti ve delirtti beni.Normal sınav bile geriyor beni, şimdi sözlü sınav daha da geriyor. Aslında soruları bilememekten korkmuyorum. Ben mutlaka verecek bir cevap bulurum gibime geliyor. Hatta bildiğim bir şeyse konuşmaya başladım mı susturamazlar. 🤣 Ama işte o vereceğim cevaplardan korkuyorum. 🙊
Bu mülakat, olmayan öğretmenlik hayatımın ya başlangıcı ya da tamamen sonu olacak. Belkide bu manyağı öğretmen yapmak tehlikeli diyip ömür boyu men ederler ☹ Allah'ım çıldıracağım. 🤦🏻‍♀️ Haydiii el ele tutuşup benim için evrene güzel dilekler yollayın. Bana dua edin. Ayrıca kandil bugün. Ne kadar çok dua yaparsanız o kadar iyi. En azından mesleğe başlamadan meslek hayatım son bulmasın. 😅 Son olarak önerilerinizi alayım. Napayım sınavda 🤔
28 beğeni · 34 yorum · Sohbet ·
fisun (@fisun)
Sözlü sınavda sakin olmak her zaman puan kazandırır bence . Evrene çok güzel dilekler ilettim sizin için. Güzel haberinizi bekliyor olacağım... - 10.05.17
ben ilgili yerlere ilettim bilgilerini, bosuna gitme mülakata :D - 10.05.17
Gece Derin (@gece-derin)
Başarılar diliyorum, umarım amacınıza ulaşırsınız. - 10.05.17

Gülcan

@gulcann

Neokurun Gülcan yüzü
Bir Gülcan yılda 10 kulaklık bozuyorsa bu Gülcanın yıllık, maksimum ve minimum kulaklık masrafı ne kadardır?

Evet, evdeki tüm kulaklıkları bozdum. 😟 En son kullandığım kulaklığı babam kendisine almıştı. Ben onu da dün bozdum yanlışlıkla. 😖Telefonumun kendi kulaklığını da bozdum. Zaten evde herhangi bir telefona ait kulaklık kalmadı. Hepsi bozuk. Bu sanırım 1321124421355. Kulaklığım. Aslında 😏 hiç masrafım yok. Sigara da kullanmıyorum. Kulaklıkta bozmasam para biriktirip çok zengin olurum. 😁
6 beğeni · 0 yorum · Sohbet ·

Gülcan

@gulcann

Ooff ooff dertliyim. Off demişken, bir matematik hocam vardı. Bir off çeksem karşıki dağlar yıkılır türküsünü söylerdi. Yoğun olarak matematiğe maruz kaldığından offladığını düşünürdüm. 😂 Neyse buraya dert yanmaya geldim. 😑Sınavlarım var. Stresliyim. Strese iyi gelcek insanı rahatlatan bir şeyler söyleyin😞Dıştan bakınca çok normal duruyorum ama içim içimi kemiriyor. Geçen gün arkadaşta ne kadar gamsızsın dedi. Halbuki gamsız değilim. Sadece dıştan pek duygularım belli olmuyor. Yüzüm gülüyor diye rahatım sanıyorlar. Mülakata 9 gün kaldı. Düşündükçe içim daralıyor. Geceleri uykum zor geliyordu artık hiç gelmiyor. Napsam acaba meditasyon mu yapsam?🙇 Sınava çalışılabilecek bir şeyde yok. Böyle de çok zor tam çıldırmalık 😂 Yani kendime güvenmiyor değilim. Güveniyorum ama işte kendimi tutamazsam🙊 Neyse sakin olcam sakin sakin... Relax.
17 beğeni · 6 yorum · Diyorum ki ·
Misafir
Onun çaresi yok Gülcan. Bir haftadır ben de aynı durumdayım, mülakat hariç tabii. Bulursan haber et bana da. - 02.05.17
mustafa batur (@mustafa-batur)
Bence merak ettiklerini bedri ruhselman ın kitapların da bulabilirsin. Sahaf arkadaşımda bu konu ile alakalı eski kitaplar var bunları sipariş edip okuyabilirsin. O zaman kafanda soru kalmaz. - 02.05.17
mustafa batur (@mustafa-batur)
Fakat kanımca bu meselelerle alakalı bilişsel ve bedensel olarak kaide ve uygulamalarını öğrenmeden başlamamak lazım. - 02.05.17

Gülcan

@gulcann

Hoohh!! yorgunluktan ölüyom. 😳😞😖 Bazen her şey üst üste geliyor. Yetişemiyorum.
5 beğeni · 2 yorum · Sohbet ·
canlitvturk.org (@cem-mert)
hayat zor koşman gerek :D - 30.04.17

Gülcan

@gulcann

Neokurun Gülcan yüzü
VEEEE bulduğum ikinci gömü. Bunları da evde buldum. Daha önce babamdan Necip Fazıl Kısakürek'in bir kitabını istemiştim evde var demişti. Bende bunun üzerine yalan söylüyor evde varsa nerede o zaman bu kitaplar diye söyleniyordum. Bugün derin araştırmalarım sonucunda bir koli Necip Fazıl Kısakürek kitabını bulmuş oldum.Bunları babam zamanında almış ama toptan seri şeklinde almamış ayrı ayrı yerlerden almış, serinin kitaplarını ve bazı kitapları eksik şuan. Burada 28 adet kitabı var ama toplamda kaç tane olması gerekiyor bilmiyorum. Babam gençliğinde çok kitap alırmış ama okumazmış. Yani bildiği kadarıyla öyle okuduğu bir iki kitap var başka da yok. Bir ara demiştim ben çocukken de çok alırdı ama okuyan olmayınca çoğu hep kolinin içinde kaldı ve hatırladığım bazı çocuk kitapları serilerini kütüphaneye ve okullara verdik. Neyse bunlar verilmemiş. 🤗 😍
43 beğeni · 22 yorum · Anın Fotosu ·
intizar gülüm (@merdumgiriz)
Çok affedersiniz ama ağzımın suyu aktı...Keşke benim olsa... - 25.04.17
ruhadam (@ruhadam)
Sizin evi merak ettim doğrusu - 25.04.17
WHOAMI (@suveyda387)
Ne kadar güzel kitaplar.. Keşşşkee benim olsaaaa :D - 25.04.17

Gülcan

@gulcann

Neokurun Gülcan yüzü
Bugün evde derin araştırmalar yaptım ve gömü buldum. Öncelikle bulduğum ilk gömüden, puro gömüsünden bahsedeyim. Evde iki adet puro buldum. Biri aleminyum kutuda, diğeride poşetli sarılmış şekilde duruyordu. Poşetliyi açmadım. Aleminyum kutudakini görüyorsunuz fotoğrafta. Sigara içmiyorum ama bir yerden başlamak lazım tütüne, puroyla başlıycam : D şaka şaka... Havana purosu. Rich aromatic diyor üstünde ama ben pek bi aroma kokusu ya da tadı hissetmedim. Buram buram tütün kokuyor. Normalde sigara kullanmadığım için puroyu da yakıp zebil etmek istemedim. Tadını merak edip yaladım az :D yaladım çünkü bir tat gelir belki diye ama b*k gibi bi tadı var. :D Bunları babamın bir arkadaşı çıktığı yurtdışı gezisinden getirmiş. Hediye olarak. Büyük ihtimal Kübaya gitti herhalde. Bunun ağızlığı yok ama diğerinin var. Aslında başlardım da bağımlı olursam nereden bulcam devamını di mi 😂
15 beğeni · 25 yorum · Anın Fotosu ·
Nisf (@nisf)
Sen bunu tek başına bitiremezsin Gülcan 😂 bütün neokura bi fırt bakiyim 😎 - 24.04.17
Burcu S. (@bs)
"Tadını merak edip yaladım az" 😳 Güliş'i alkışlarla Arena dışına alıyoruz. - 24.04.17
Emine ARSLAN (@earslan)
Puronun bütün karizması gitti :D Artık o yalanmış ve tekrar kutusuna konmuş bir puro :D - 24.04.17

Gülcan

@gulcann

Neokurun Gülcan yüzü
Arkadaşlar arenada paylaşımları beğenmeyenler sitem ediyor. Sitem edelim ama çözüm de üretelim. Biraz önce bir şey yaptım.Tüm gün hoşuma gitmeyen, saçma bulduğum bir sürü paylaşım gördüm. Dedim ki madem öyle, hoşuma gidenlere yorup yapayım da canlıya taşınsın dedim ve taşıdım. Gayette hoş oldu. Yani söylemek istediğim şey şu tuvalete girdiniz, tuvalet pis diye s*çmaktan vazgeçmeyiniz. Çekin sifonu, mümkünse bir şişe domestosu da dökün. Rahat rahat yapın. Sorun üreten değil, çözüm üreten insan olmak lazım. Şimdi biraz arenayı temizlemek istiyorum domestosla izninizle. 😇
28 beğeni · 23 yorum · Sohbet ·
Eda Şeker (@eda-seker195)
Alet ebatların hazırsa buyur izin senin:D - 19.04.17
AFD (@afd)
Şimdi biraz arenayı domestosla temizleyeceksin de sonrasında s*çacak mısın? :D öyle bir yazmışsın ve açık nokta bırakmışsın ki bu lafı söylemeden edemedim :) - 19.04.17
Misafir
Gülcan tebrik ederim, siteyi tuvalete, paylaşım yapmayı da s*çmaya benzetmek gerçekten sitenin geldiği noktayı çok iyi açıklıyor. - 19.04.17
/ 18