ara

Fotozilla

Sanat değeri taşıyan fotoğraflar, doğa fotoğrafları, tablolar, 3d görselleştirmeler paylaşılır.
Kuraldışı: resimsiz paylaşım, link

Burcu S.

@bs

Braies Gölü, İtalya
Braies Gölü, İtalya
Belçikalı fotoğrafçı Johan Lolos'un 5 aylık Avrupa gezisi sırasında çektiği fotoğraflara denk geldim internette. İçim gitti. Gününü bilgisayar başında geçiren ve balkonsuz yüksek binalarda yaşayan mutsuz insanlardan biriyim. Biraz deli cesareti geldiğinde, elime de birazcık para geçtiğinde gideceğim buralardan. Yarı-berduş olacağım. =)
47 beğeni · 22 yorum
Bayır gülü (@bayirgulu)
Heee geçen bahar gittiğimiz yer, Ben beğendim ne yalan söyleyeyim. Tamam seyri güzelde en fazla bir kaç gün vakit geçirirsin. Ne de olsa konformist bir plaza kıxısın sen:D
25.01.18 beğen 1 cevap
Yrd.Doç.CEVİZKABUĞU (@karacurin)
Tam~ol gitsin 😄
25.01.18 beğen cevap
Hasan yelek (@hasancanyelek)
Arka taraflarda küçük bir cami minaresi mi var yoksa bana mı öyle geliyor:)
25.01.18 beğen cevap
30 beğeni · 12 yorum
Mâverâ (@mavera)
;) Orada olmak isterdim...
16.12.17 beğen 1 cevap
yusuf üvet (@yusuf-uvet)
çok iyi manzara ya şurda kaybolasım var
16.12.17 beğen 2 cevap
bâd-ı muattar (@reyhann)
Burası Ünye Sahili :) En güzel yanı da çok sessiz olması.
16.12.17 beğen 2 cevap

Burcu S.

@bs

At World's End - Alessandra Meniconzi
At World's End - Alessandra Meniconzi
Alessandra Meniconzi'nin çektiği ve At World's End (Dünyanın Sonunda) adını verdiği bu fotoğraf, 2017 Siena Uluslararası Fotoğraf Ödülleri'nin Yolculuklar ve Maceralar Kategorisi'nde birinci oldu.
42 beğeni · 4 yorum
Gülcan (@gulcann)
Oooo ölürüm ben o yanaklara 😍
08.12.17 beğen cevap
Semih (@sc)
Fotoğraftan çok resme benziyor :)
08.12.17 beğen cevap
yeşilflr (@yesilflr)
e yani bu kadarda tatlı olunmaz, pes..
08.12.17 beğen cevap

K.i.n.g

@king

Ne güzel bir kütüphane
Ne güzel bir kütüphane
Ne güzel bir kütüphane
30 beğeni · 5 yorum
XxDeliXxKizxX (@sevilmeyeninsan)
öyle bir yerde olsam hiç çıkmazdım valla sürekli kitaplara bakardım :D
11.11.17 beğen 2 cevap
Simay (@simay-canan)
SÜPERMİŞ...
😊
11.11.17 beğen 1 cevap
asima tanis (@asima-tanis)
ben orda ne okuyacağıma hiç karar veremezdim
02.04.18 beğen cevap

K.i.n.g

@king

Furano, Hokkaido, Japonya
Furano, Hokkaido, Japonya
Furano, Hokkaido, Japonya
7 beğeni · 0 yorum

K.i.n.g

@king

Kyoto, Japonya
Kyoto, Japonya
Kyoto, Japonya
6 beğeni · 0 yorum
Heşteg nofilter 😀
Heşteg nofilter 😀
"Haberim yokmuş gibi çek. Şöyle uzaklara bakarken."
46 beğeni · 7 yorum
ruhadam (@ruhadam)
Mevsimleri, günü, ayı,
Çerçöpten yuva kurmayı,
Yavrusunu uçurmayı
Nerden öğrenmiş bu kuş ?
Kır mektebinde okumuş!

Kırmızı, mavi, mor, sarı
Çiçek çiçek gezer arı.
Nasılda bilir yolları
Dere tepe, iniş yokuş.
Kır mektebinde okumuş!

Örümcek küçücük böcek
Kızına çeyiz örecek
Bu çin işi dantelayı
Hangi tezgahta dokumuş?
Kır mektebinde okumuş!

Ali AKBAŞ
02.11.17 beğen 6 cevap
'Büteyra (@huznun-lalesidir-dunya)
"Bilmem neyi aradım bir ömür kışlarında
Binbir gece yürüdüm hangi muamma için
Zümrüd-ü anka uçar senin bakışlarında
Benim rüyalarımda birkaç deli güvercin"
02.11.17 beğen 3 cevap
Minnet Koşma (@minnet-kosma)
Şiir çok güzel ve anlamlı sağolasın.
03.11.17 beğen 1 cevap

K.i.n.g

@king

Atlantik okyanusu yolu, Norveç
Atlantik okyanusu yolu, Norveç
Atlantik okyanusu yolu, Norveç
11 beğeni · 0 yorum

Yusuf kahraman

@yusufdemir

Aşk
Aşk
Aşk engel tanımaz
Aşık da mı Olmayalım? Satın Al
kitaba puan vermedi, inceleme eklemedi.
30 beğeni · 5 yorum
XxDeliXxKizxX (@sevilmeyeninsan)
İmkansizliklar hiç bir zaman aşka engel olmaz
17.10.17 beğen cevap
Yusuf kahraman (@yusufdemir)
Eminmisin
17.10.17 beğen 2 cevap
Andre Castro (@fotopati)
Ne aşk mış be. Kıskanıyorum
11.11.17 beğen cevap

RETA

@duyguuu

Yine bir akşam. Bir günü daha devirdik ve birgün daha gitti ömrümüzden. Zaman akıp geçiyor işte, durduramıyoruz tutamıyoruz. Hep bi koşuşturmaca hep bi yerlere yetişme çabası. Sonra gece oluyor hüzün çöküyor üstümüze. Neyin hüznü onu da tam olarak bilmiyoruz belki de.
Ortada hiç bişey yokken herşey güllük gülistanlıkken bile bi ağlama hissi doğuyor. Sanki ağlasam içimdeki hüzün gözyaşlarımla birlikte akıp gidecekmiş gibi.. Hayaller kurduğum, gezip tozmaktan başka bişey yapmadığım ve hayata pembe gözlüklerle baktığım zamanlara geri dönecekmişim gibi hissediyorum. Dünya daha iyi bir yere dönüşecek, sevdiklerim hep yanımda olacak.Dudaklarımda hep bi tebessüm, bir elimde kitabım bir elimde umutlarım..
Büyümese miydik diyorum? O Alaattinin sihirli lambası benim olsaydı da içinden çıkan cin tek dilek hakkımı sorsaydı bana; bende çocukluğuma beni hapsetmesini isteseydim. Yeşillerin daha yeşil, mavilerin daha mavi, gülüşlerin daha içten samimi, sevgilerin daha sıcak olduğu, ya da benim öyle sandığım zamana..
6 beğeni · 0 yorum