ara

Zeliha

 

Zeliha

@zeliha913

Eliyle balık yakalayan adam
1 beğeni · 0 yorum

Zeliha

@zeliha913

Yağarsa yağmur yağar yağarsa yağmur yağar
Ben zaten ışlanmışım
6 beğeni · 1 yorum
MUVAHHİD (@xoquzx)
Bazen islanmakda güzeldir tabi islanacak bir yağmur varsa
03.05.17 beğen cevap

Zeliha

@zeliha913

Temel reis
6 beğeni · 0 yorum

Zeliha

@zeliha913

Korecanlar Bu kızı tanıyor musunuz?
6 beğeni · 4 yorum
TaNıMIyoRum Kim bU?
14.04.17 beğen 5 cevap
FanatikCimBomlu (@azalea-kyc)
1-2 korecan kisi görmüstüm burada onlara sormak lazım ama önce onları bulmalı.
14.04.17 beğen 1 cevap
derin (@mementomori)
Ah, tabii nasıl tanımayız ya?? Korecan?
14.04.17 beğen cevap

Zeliha

@zeliha913

Kaptan tsubasa
6 beğeni · 0 yorum

Zeliha

@zeliha913

Çocuğuna böyle bir yılbaşı hediyesi alan baba. Gerçekten çok acımasızca.
8 beğeni · 5 yorum
Holly (@tiffany)
Neresi acımasız? Ulan yok diye, karalamayın. Çok güzel bir hediye, güle güle kullansın kime alındıysa,
05.04.17 beğen 3 cevap
Evren Erarslan (@evren-erarslan)
4 gb :) araba alan müşterilere welcome pack şeklinde veriliyor. Anahtarlık ile birlikte paket fiyatı 20 TL civarı.. ayrıca bunu taktığınızda yanındaki usbye bir şey takamıyorsunuz, yanları geniş olduğu için ;)
05.04.17 beğen 1 cevap
Holly (@tiffany)
Bugün sazanlığım üzerimde bende araba anahtarı zannettim:D
05.04.17 beğen cevap

Zeliha

@zeliha913

Babaların şaka konusunda rakipsiz olduğunu gösteren bir kare
Babaların şaka konusunda rakipsiz olduğunu gösteren bir kare
Kızının Facebook'a koyduğu fotoğrafa bu şekilde yanıt veren baba.
11 beğeni · 7 yorum
AloVahii Hattı!... (@alovahii-hatti)
Zeliha ve TearsxFears, Sırf ana sayfayı işgal etmek için paylaştığınız bu son derece aptalca paylaşımlar sizlerin günlüğü sadece ve sadece 10TLlik AKTroller olduğunuz birer ispatıdır...
05.04.17 beğen 2 cevap
AloVahii Hattı!... (@alovahii-hatti)
Klasik bir AKBeyinsiz tepkisi... :)
05.04.17 beğen cevap
Cerenis (@defacto)
05.04.17 beğen 3 cevap

Zeliha

@zeliha913

Vurdumduymazlıkta çığır açmış bir insan
4 beğeni · 0 yorum

Zeliha

@zeliha913

Hayat ben okul
12 beğeni · 0 yorum

Zeliha

@zeliha913

Fizikçi karga
11 beğeni · 2 yorum
Gürol Susar (@gurol-susar)
Wayy.. hacimsel bi hesaplama görüyorum :))
02.04.17 beğen cevap
Gökhan (@gokhan-aras)
kuzgun kargaların en zeki alt türüdür. :)
02.04.17 beğen 2 cevap
/ 5