up
ara

Seda İpek A

mühendis, kitap kurdu
Doğum Tarihi : 24 Eylül Pazartesi
Katılım Tarihi : 4 Aralık Çarşamba 2013 15:46 - 2088 gün
Cinsiyet : Kadın
mühendis, kitap kurdu
Seda İpek A

Seda İpek A

@bibakbenmiyim

Allahım o ne bitmez kitaptı. betimlemeler betimlemeler betimlemeler... yahu bir "sıkıldım" demek için bile kadın bir paragraf yazmış ve 600 küsürlük bir kitap çıkmış ki yarısında konu anlatılabilirdi. Kendini kanıtlamış yazarlar bunu yapınca oluyor da bu ablada olmamış bu ya. Off kısacası okuduğum 2 geceme yazık oldu. Bitirmemin tek amacı Cambaz kitabını okumaktı. Inşallah o da hayal kırıklığı olmaz benim için. Kısacası önermiyorum çok daha iyi bir kitabınız varsa onu okuyun
ataç ikon Sahra
kitaba 4 verdi
0 yorum
Seda İpek A

Seda İpek A

@bibakbenmiyim

Eve: (Galahad’a doğru) O kemik torbası, o havadan nem kapan kıl herif tatile gidiyor! Çok, çok uzaklara. (Roarke’ın uşağı ama Eve’in can düşmanı Summerset’in, o akşam ve önlerindeki gelecek birçok akşam onu rahatsız etmek üzere evde olmayacağını bilmenin verdiği zevkle neredeyse şakır gibi konuşmuştu.) Önümde tam yirmi bir tane Summerset’siz gün var ve Tanrım çok mutluyum.
Roarke: Kedinin senin coşkunu paylaştığını sanmıyorum. (kenarına yaslanmış halde karsını izlediği kapı eşiğinden seslenmişti.
Eve: Elbette paylaşıyor. Sadece serinkanlı bir portre çizmeye çalışıyor.
ataç ikon Portredeki Ölüm
kitaba 10 verdi, inceleme ekledi.
0 yorum
Seda İpek A

Seda İpek A

@bibakbenmiyim

Eve: Mcnab ile yaşadığın ciddi olgun şeye dair hiçbir şey duymak istemiyorum. Tüylerim diken diken oluyor.
Peabody: Sırf öyle diye, (hiç etkilenmeden devam etti) başka erkeklere bakamam diye bir şey yok. Gözleri olan her kadın bakar. Pekâlâ, sen bakmıyor olabilirsin ama yani bakman çok saçma olurdu zaten.
Eve: Bilmiyorum, belki de cinayet soruşturmasında olduğumuzu ve erkek avlama turuna çıkmadığımızı belirtmem gereken bir noktadayız.
ataç ikon Portredeki Ölüm
kitaba 10 verdi, inceleme ekledi.
0 yorum
Seda İpek A

Seda İpek A

@bibakbenmiyim

Sinestezi hastalığını anlatıyor bu kitap. Sinestezi, Yunanca kökenli bir kelime olup "birleşik duyu" anlamına gelmektedir. Sinestezi hastalarında herhangi bir duyunun uyarımı otomatik olarak başka bir duyu algısını tetiklemektedir. yani başkarakterimiz Noel, bir sinestiziktir. şöyle düşünün ki bir kelime söylendiğinde sizin aklınıza aynı anda bir koku ya da renk geliyor. ya da günleri veya harfleri renklerle özdeşleştiriyorsunuz. misal perşembe kırmızı iken 0 sayısı menekşe kokulu vs. bu yetenek bazıları için iyiyken Noel için kötü çünkü bu insanların arasına karışmasını engelliyor. ve çocukluğundan beri yaşadıklarını unutmuyor. annesi ise tarih öğretmeni ve Alzheimer. işin trajik yanı burada başlıyor. doktorlar 5 yıl ömür biçiyor ve bundan sonrası Noel'in annesinin hafızasını getirme çabalarından oluyor. 3 sinestizik ve Dr Vorta'nın günlüklerine dayanarak anlatılan bir kurgu oluşturmuş yazar. kısacası bu türü seviyorsanız tavsiye ederim :)
ataç ikon Sinestezya
kitaba 8 verdi
0 yorum
Seda İpek A

Seda İpek A

@bibakbenmiyim

bu kadının en çok sevdiğim öyküsü hep Duygu olarak kalacak sanırım. yazar baştan beri Alim'i yazmak istemiyordu, okuyucular sağolsun(!) başladı bu kitaba. ve sanki bir zoraki yazım hissettim ben ya da ne bilim sevemedim işte Duygu kadar. zaten öküz Ali sinir etti beni ya. şahsen Aslı'nın da daha çok çektirmesini beklerdim. kitap olmadan önce de okumuştum fazla bir değişiklik yapmamış ama kurguyu tam oturtmuş. keşke sonu da şak diye bitmeseydi ne bileyim bir 50 100 sayfa daha yazabilir biraz daha anlatabilirdi. onun dışında diyaloglar süperdi özellikle Ali-Levent arasında. bence artık yazar Duygu ve develeri defterini kapatsa ve yeni güzel Türk masalları yazsa hayır demem :) kısacası hiç başlamamış olanlara öncelikle Duygu, sonra Alim'i tavsiye ederim.
ataç ikon Ali'm
kitaba 8 verdi
2 yorum
Zahide Turhan (@fistklitombi)
bu tavsiyeni iyi oldu kitaba başlamadan önce okuduğum ,ikisi de evde bekliyor.seni dinleyerek önce Duygu sonra Alim'i okuyacağım.
01.12.14 beğen cevap
Seda İpek A (@bibakbenmiyim)
Evet öyle yapın zaten Duygu ilk kitap :)

Iyi okumalar ;)
01.12.14 beğen cevap
Seda İpek A

Seda İpek A

@bibakbenmiyim

Kürk Mantolu Madonna
ataç ikon Kürk Mantolu Madonna
kitaba 10 verdi, inceleme ekledi.
0 yorum
Seda İpek A

Seda İpek A

@bibakbenmiyim

"Ona söylemedin değil mi?" Apollo benden uzaklaştı. "Bana vurma da."
"Ne? Önüme gelene vuruyor muyum ben?" İkisi de (buradaki ikinci Aiden) imalı imalı baktı bana. Onlara vurmamak için kollarımı göğsümde birleştirdi. "İyi. Tamam. Neler oluyor?"
ataç ikon Melez Sözleşmeleri 3: Tanrı
kitaba puan vermedi, inceleme eklemedi.
0 yorum
Seda İpek A

Seda İpek A

@bibakbenmiyim

Eve: Üç muhteşem hafta boyunca onun çirkin suratını görmeyeceğim, gıcırtılı sesini duymayacağım.
Roarke: Neden onun da senin hakkında aynı şekilde düşündüğüne eminim? İkinizin de o tükürük savaşlarını özleyeceğinize eminim.
Eve: Özlemeyeceğim. Bu gece kutlama için –ve evet kutlama yapacağım- oturma odasında dans edip pizza yiyeceğim. Çıplak olarak.
Roarke: Bu kesinlikle çok hoşuma gider.
Eve: Pizzamı kesinlikle paylaşmam.
ataç ikon Portredeki Ölüm
kitaba 10 verdi, inceleme ekledi.
0 yorum
Seda İpek A

Seda İpek A

@bibakbenmiyim

Summerset kitabın başında tatile gidecek. ama şanssızlığa bakın ki yaramaz Galahad yüzünden -okuyanlar bilir Eve'in kedisi- ayağını kırıyor ve tatili erteleniyor. tabi ki Summerset'in gitmesini bekleyen Eve, ne yazık ki sevinç dansını yapamıyor :D Roarke'ın hayatına dair çok şey ortaya çıkıyor bu kitapta. ve farklı bir Roarke görüyoruz. sevgili Peabody'miz de dedektiflik sınavı için kayıt yaptırıyor. Mcnab aynı şapşal Mcnab, Feeney her zamanki gibi. yani kısacası bir güzel kitap daha çıkmış ortaya. okuyanlar için spoiler vermek istemiyorum o yüzden burada kesiyorum. okumadıysanız kesinlikle ilk kitaptan başlayarak tavsiye ederim.
ataç ikon Portredeki Ölüm
kitaba 10 verdi
0 yorum
Seda İpek A

Seda İpek A

@bibakbenmiyim

ilk kitabı okumamıştım, bunun da konusu dikkatimi çekti okumak istedim. okumasam da olurmuş diyeceğim kitaplardan. gereksiz fazla açık sahneler vardı. kızın iki gidip bir gelmesi beni öldürdü. kurgu sağlam değildi. zaten sayfaları atlaya atlaya okuyunca iki gecede bitti. tavsiye eder miyim? çok çok çaresiz kaldıysanız okuyacak kitabınız yoksa evet. ama onun dışında birşey beklemeyin.
ataç ikon Savaş Benimle
kitaba 4 verdi
0 yorum