up
ara
Canan

Canan

@cnnhni

Ne alirsan 10 tl?? paylaşım fotoğrafı
Ne alirsan 10 tl??
Ülkede kitaplar pahali die şikayet edenler için😲Hepsi 50 tl neokur arkadaşim😲Reklamini da yapayim hazir paylaşim yapmişken😂Beyazit sahaflar çarşisinda yeşil t-shirtli beyfendiyi arayin😂😂😂
5 yorum
Bearded Angler (@beardedangler)
Abla sen şimdi avrupadan geldiğin için burada kı 50 lirayı az para zannediyorsun, ve karşılığında 5 kitap almayı makul görüyorsun. Lakin enflasyon ve gayri safi milli geliei hesaba katarsak, 50 lira ya 13 den az alınan her kitap pahalı vala. Haa yeşilli beyefendi seni kandırmış demeye dilim varmıyor da, iyi tüccarmış vesselam. Ama bir gercek var ki, o da kıtap konusunda en ıyı yerdesin. Tadını cıkart ablam.
16.06.19 beğen cevap
Canan

Canan

@cnnhni

#hepsibirarada #tanri #mucize #vahiy #ibadet #yüce #kutsallar #tarihsel# paylaşım fotoğrafı
#hepsibirarada #tanri #mucize #vahiy #ibadet #yüce #kutsallar #tarihsel#
Modem bilim XIX. yüzyıldaki bazı yanlış anlamalarla saygınlığını ciddi olarak
yitiren bir ilke ortaya atmıştır: görüngüyü yaratan ölçektir. "Bir fili yalnızca mik-
roskopla inceleyen doğalcı, bu hayvanı yeterince tanıdığını iddia edebilir mi?" diye
soran Hemi Poincare'nin sözleri az alaycı değildir. "Mikroskop bütün çokhücreli
organizmalarda ortak olan bir yapıyı ve mekanizmayı, hücrelerin yapısını ve meka-
nizmasını ortaya koyar. Fil, kuşkusuz çokhücreli bir organizmadır. Ama yalnızca
bu mudur? Mikroskobik ölçekte emin olunamaz. Fili en azından zoolojinin bir gö-
rüngüsü olarak ele alan insani görme yetisi ölçeğinde, cevaplar daha da tereddütlü-
dür. Aynı biçimde, dinsel bir görüngü ancak kendi kipliği'!' içinde ele alındığı ölçü-
de, yani dinsel ölçekte ele alındığı sürece olduğu gibi ortaya konulabilir. Bu görün-
güyü fizyolojiyle, psikolojiyle, toplumbilimle, ekonomiyle, dilbilimle, sanatla vs
ile sınırlandırmak istemek ona ihanet etmektir. Bu, görüngünün indirgenemez ve
özgün olan niteliğini, yani kutsal niteliğini göz ardı etmek demektir. Görüngülerin
tamamen ve yalnızca dinsel olamayacağı gibi hiç kuşkusuz "katıksız" bir dinsel gö-
rüngü de yoktur. Din, insanla ilintili bir olgu olduğu için toplumsal, dilsel ve eko-
nomik bir olgudur; çünkü insan dilden ve toplumsal yaşamdan ayrı düşünülemez.
ataç ikon Dinler Tarihine Giriş
kitaba puan vermedi, inceleme eklemedi.
2 yorum
Nigâr (@ludingirra)
Önemli kişi önemli kişi,iyi okumalar
11.06.19 beğen 1 cevap
Canan

Canan

@cnnhni

Faşizmi protesto etmenin fotoğrafi.. paylaşım fotoğrafı
Faşizmi protesto etmenin fotoğrafi..
50’li yıllarda İkinci Dünya Savaşının ağır yaralarını sarmayı başaran ülkelerde; 60’lı yıllarda sosyal ve ekonomik ilerlemeler yaşananir. Bir zamanlar monarşi ile yönetilen bir çok ülkede, ekonomik sınıflar arasındaki statüler belirgin bir şekilde azalır..
Politik ve kültürel uç nokta eğilimlerinin yoğun olarak yaşandığı 60’lı yıllarda insanoğlu bir çok tarihi olaya şahitlik yapar..
Bu ilerleme sürecine sahitlik yapan çok sayida görsel yer almaktadir..Bunlarin arasinda en çok dikkat çekenler,Che Guevara'nin ,ölmeden önceki yarali halde ki son fotoğrafi,Adnan Menderesin idam fotoğrafi,Dr. Martin Luther King'in "bir hayalim var "konuşmasi sirasinda çekilen fotogrflar ve niceleri, döneme şahitlik ediyor..
O döneme ait en önemli görsellerden biri de Budist rahip ,Quang Duc’ın ,Guney Vietnam in din adamlarina karşi uyguladiklari baskiyi protesto etmek amačli kendisini yakmasidir..
11Haziran 1963 ,Saygon’daki Kamboçya büyükelçiliği önündeki yolda “,350 civarında rahip ve rahibe Diem hükümetini ve Budistlere yönelik politikalarını protesto etmek için yürür.Yürüyüş, Phan Dng Phùng Bulvarı ve Lê Van Duyt Sokağı’nın kesişme noktasında, Başkanlık Sarayı’nın güneybatısına birkaç blok ötede başladı. Duc yürüyüşün olduğu alana öğrencisi ile birlikte gelir.Öğrencisinin elinde yaklaşık on litre benzin var. Duc geleneksel Budist meditasyon lotus pozisyonu alarak oturur. Öğrencisi benzini Duc’un üzerine boşaltir, daha sonra Duc kendini ateşe verir..
Asıl olay ise kendisini yakan rahip,olay esnasında hiçbir şekilde kımıldamaz ve ses çıkarmaz..
Bu hareketsiz ölüm anını seyredenler arasında bayılanlar, ağlayanlar ve Budist rahip karşısında secdeye kapananlar olur..

Rahibin ise son söylemek istediklerini bir mektuba yazar:
"“Gözlerimi kapatmadan ve Buda’ya doğru yola çıkmadan önce, saygımla milletine, halkına karşı şefkatli davranması ve ülkemizin sonsuza dek güçlü kalabilmesi amacıyla tüm dinlere eşit yaklaşması için Başkan Ngo Dinh Diem’e saygılarımı sunuyorum. Budizm’e saygı duyan insanları, Sangha üyelerini ve Budistleri, Budizm’i korumak için fedakarlıklar yapmak üzere dayanışma içinde örgütlemeye davet ediyorum.”..

Budist rahibin kendini yakma anı yüzyılın fotoğraflarından biri olarak tarihte yerini almıştır,John F. KENEDDY rahibin bu yanarken çekilen fotoğraflarına karşılık “Tarihte yapılmış hiçbir haber, çekilmiş hiçbir fotoğraf bu denli etkileyici değildir.” demiştir..Fotografi çeken ,Malcolm Browne çektiği bu fotoğraf sayesinde Pulitzer Ödülü kazananir....
6 yorum
Abşalom (@hoptirilaylom)
Hımm
07.06.19 beğen cevap
Mehmet (@yoldas)
Birde fotoğraf makinelerinin yakalayamadıkları vardır...Tiyatro sanatçısıydı, Üniversite öğrencisiydi, Özgürlük türküsü müzik gurubunun ilk üyelerindendi ve bir çok devrimci müzik gruplarında çalıştı. Dergide editördü. Yaşam doluydu. Ve daha nicesi. Düzenin uşağı olmayı red etme bilinciyle dolup taşıyordu yüreği. YIL 1994 Ayçe İdil Erkmen tutsak düştü. 1996 da devrimcilere karşı başlatılan cezaevlerindeki saldırıları, tecriti protesto etmek için tahliyesine 3-5 ay kala ölüm orucuna katıldı. Ve 26 yaşında dünyanın ilk kadın ölüm orucu direnişçisi olarak tarihte yerini aldı...O son gülüş, o son bakış hafızlardan silinemedi. https://www.youtube.com/w...h?v=ELj_Y5H1Y-4 ... Ve Diyarbakır Zindanlarından bir ateş yükseldi başka bir feda eyleminde. Ve yıl 2019 son bir yılda 8 tutsak tecriti protesto etmek için yaşamına son verdi.
07.06.19 beğen 4 cevap
Gökçe (@kirmizitilkiyollarda)
Amaç iyi fakat böyle kendine zarar verme başlığı altında protestoyu doğru bulmuyorum keşke başka şekillerde düşüncesini anlatsaymış
08.06.19 beğen 1 cevap
Canan

Canan

@cnnhni

Tarihin ötekileştirilmiş halki.. paylaşım fotoğrafı
Tarihin ötekileştirilmiş halki..
Rivayet edilir ki , 3 nisan 33 (cuma günü) tarihinde Golgotada çarmiha gerilmesindeki kullanilan çiviler çingeneler dediğimiz halk tarafindan yapilmiştir.O gün bügündur bu halk lanetlenmis,göçebe oluşlari,yurt ve meslek edinemeyişleri hem bu lanetin yüzundendir..(bu sadece bir rivayet tabi)

Kuzey Hindistan kökenli olan bu halk,günümuzde çogunlukla avrupa da en sık rastlanir
.Peki çingene ne demek?

Türkçede Çingeneler için pek çok kelime kullanılmaktadır. Bunlardan bazıları “çingene”, “kıptî”, “poşa”, “karaçı”, “roman” gibi kelimelerdir. Bu kelimelerin büyük kısmı Türkçeye diğer dillerden geçtikleri
için yabancı kaynaklı bir etimolojiyle açıklanabilmektedir.Fakat çingene sözü farsçadan gelir,farsça sözcük Eski Türkçe çıgañ "fakir, yoksul" sözcüğünden evrilmiştir...

Peki kimdirler nerden gelir nereye giderler??

Doğu ve Avrupa’nın Roman ya da Çingene toplumu bölgenin en büyük ama aynı
zamanda tarihleri en az ve çoğu zaman da yanlış bilinen toplumu. At arabaları, çadır-
lar; oradan oraya dolaşıp gezen Romanların, Çingenelerin geleneksel imgesi. Artık
hemen hemen bütün tarihçiler Avrupa’nın Çingene toplumlarının, ilk yolculuklarına
Hindistan’dan çıktığı konusunda genelde görüş birliği içinde. İsa’dan sonra 3. ve 7.
asırlar arasında Roman tarihi üzerinde uzman İngiliz tarihçi Donald Könrik bu göçün,
hem bir ‘çekimin’ ama hem de bir ‘itilişin’ sonucu olduğunu söylüyor: “İtilişle kastet-
tiğim, o sıralarda Hindistan’ın kuzeyinde süregiden savaşlar. Kuzey Hindistan o dö-
nemde hem Batı’dan hem de Kuzey’den, devamlı işgallere sahne oluyor. Dolayısıyla
bilhassa konar-göçer halkların ticaretle uğraşması çok zorlaşıyor; neredeyse imkânsız
hale geliyor. Üstelik savaş ortamında müzik ve eğlendirme işiyle uğraşanların önüne
pek iş fırsatı çıkmaz oluyor bu dönemde.”
Peki, acaba Romanların atalarını Avrupa’ya doğru yola koyduran çekim gücü ne
olabilir? Bir kez daha İngiliz tarihçi Donald Kenrik’e kulak veriyoruz: “Çekim gücü
sanırım Batı’da yer alan büyük şehirlerdi. Hindistan’da yaşayan Çingenelerin tümü
için bunu söyleyebiliriz. Önce İran’a gidiyorlar, Tahran’a. Sonra diğer büyük şehirlere;
Bağdat’a, Basra’ya ve daha sonra İstanbul’a. Bu yerlerde iş bulmaları çok kolay. Bu
gün insanlar nasıl Londra’ya, Paris’e gelmeye uğraşıyorsa; onun gibi bir şey...
Bizans döneminde Romanlar Hıristiyan olmadıkları için “Tanrı tanımaz” diye
aşağılanan bir toplum. Kendilerine “dokunulmazlar” anlamında “atinganoe” deniyor...
1300’lü yıllarda Romanya’nın iki bölgesinde Çingeneler köleliğe zorlanıyorlar;
Eflak ve Moldova’da.
Arşivlerde aynı dönemde kuyumculuk yapanlara, akrobatlara, falcılara at alıp sa-
tanlara, köpek yetiştiricilerine ve çiftliklerde kendilerine iş bulanlara da rastlıyoruz;
hatta Avrupalı prenslerin Romanların, topraklarında serbestçe dolaşabileceğini beyan ettiği fermanlar var, 1400’lü yılların ortalarına kadar...
....................
Orta ve batı Avrupa’da kendilerine bir gelecek görmeyen Romanlar tekrar Doğu’ya, daha hoşgörülü olan Polonya topraklarına göç ediyorlar. Kalanlar içinse, 16. yüzyıl kanlı bir sonucun başlangıcı demek; İngiltere’de asılarak öldürülüyor ya da ülkeden atılıyorlar, Fransa’da saçları kesiliyor, günümüz Çek cumhuriyeti topraklarındaysa kimi bölgelerde Çingene kadınların sol, kimilerindeyse sağ kulağını kopartmak adetten. Greenweac Üniversitesinden Tomas Wakten buna “ilk Çingene soykırımı” der. İkincisi Hitler döneminde, Yahudilerin yanı sıra Çingenelerin de soykırımda öldürülmesi. Bu ilk soykırımda öldürülenlerin toplam sayısı tahminlere göre belki o kadar yüksek değildi. Ama daha geniş bir çerçeveden soykırıma bakacak olursak; örneğin konuştukları dilin yasaklanmasına ya da çocukların, ailelerinin yanından zorla alınıp
ayrı büyütülmesi… Bu gibi eylemler Macaristan’da çok yaygındı, Ve İskandinav-
ya’da; bir sonra İsviçre’de de.”
Günümüzde şartlar az da olsa iyleştirilmis gibi görünse de,çingeneler tarih boyunca olduğu gibi yer yer halen ötekileştirilmekte malesef ki..
Emine Şenlikoğlunun "Çingene "kitabi hakkinda bahsederken ki bir söylemini buraya aktarmak istiyorum:
..."Benim anlayışıma göre, çingenelik sıfattır ırk değildir. Ben istersem çingene olabilirim fakat Roman olamam. Çünkü ırkımı değiştiremem, ama karakter yapımı değiştirebilirim. Çünkü karakter külterel birikimle oluşur. Fakat öyle asil öyle dürüst, öyle güzel ahlaklı Romanlar tanıdım ki, içlerinde çoğumuzun hayran kaldığı kendi ırkımızın bazılarından çok daha üstünler dahi vardı. İçlerinde bizden çok daha asillerine rasladım. İçlerindeki hırsız, yüzsüz, kaptı kaştıcılar var diye her ırkın bütün insanlarının bu kadar hakaret görmesi benim canımı çok sıkıyordu. Üzülüyordum... Mutlaka bir şeyler yapmalıydım....
Yazi vesilesiyle de ,Ahmet Mithat Efendinin "Çingene "kitabindaki toplumsal ayrışımın önüne sadece entelektüalizm ile geçilebileceğini mantıksal akıl yürütmelerle ispat ettiği bu eserinde eşitlik kavramının ırk temeli üzerine kurulmasına isyan etmesi,insan denilen mahlûkun yaradılışça birbirine denk olduğunu, medeni olmanın ise eğitim ve görgü ile mümkün olabileceğini, dolayısıyla fertler arasında eşitliğin değil ama farklılığın ancak bu açıdan gözetilebileceğini ortaya koyan eserine de değinip en kisa zamanda kendime tavsiye ediyorum😊
EK 1: ilk paragrafta İsa nin çarmiha gerilmesinden söz etmism belirtmeyi unutmusm ,düzenleme mumkun olmadiği icin eklemek istiyorum 06.06.19
EK 2: kaynak:(BBC, 10.1.2006) 06.06.19
19 yorum
zemberek kuşu (@zemberekkusu)
”Fakat öyle asil öyle dürüst, öyle güzel ahlaklı Romanlar tanıdım ki, içlerinde çoğumuzun hayran kaldığı kendi ırkımızın bazılarından çok daha üstünler dahi vardı.” Beni çok fena kandırmışlardı 😂😂 hiç birine güvenim yok.
06.06.19 beğen 1 cevap
Batuuu (@batuuu)
Ablam gel. bir el falina bakaym ablam 😂dayim yok demişti çok fena kufur etmişti ablam:)
06.06.19 beğen 2 cevap
Gökdeniz mert (@pote)
Antik zamanlardan beri sürekli elimine edilen küçük görülen bir halk , çanakkale şehitliğinde yatanları çok . Bu toprak için ermeni süryani ezidi çingene türk laz hepsi bir olup savaşa biliyorsa ? Onlar osmanlı derim ayırmam hepsi değerli
06.06.19 beğen 1 cevap
Canan

Canan

@cnnhni

#hazirandabirfoucaultdaha#cinselligintarihi paylaşım fotoğrafı
#hazirandabirfoucaultdaha#cinselligintarihi
Cinselliğin Tarihi, kariyeri boyunca akıl hastalığının, tıbbın ve hapishanenin tarihi üzerine kafa yoran Foucault’nun son çalışması olur. Ona göre cinsellik, baskıcı bir iktidarın altında özgürleşme mücadelesi veren doğal bir güdü değil, yeni bir iktidar biçiminin işleyişinde merkezi konumda bulunan bir tertibattır. Bu tertibat, kendimizi birer “özne” olarak kurmamızda vazgeçilmez işlevler yüklenir; seks etkinliğimizin bizdeki en “doğal”, en “temel”, dolayısıyla da en “öznel” boyut olduğunu tekrar tekrar anımsatır. Bu tertibata göre, bir “özne” olarak kendimizi tanımak istiyorsak, cinsellik denen şey üzerine kafa yormamız, onu alabildiğine anlaşılır kılmamız, söyleme dökmemiz ve ne olduğumuzu ona sormamız gerekmektedir. Ancak, der Foucault, söz konusu tertibat, içimizdeki o meçhul “otantik benliği” açığa çıkardığına inandığımız ölçüde bizimle bütünleşir, görünmez hale gelir ve elimizden kaçar.(alinti)
ataç ikon Cinselliğin Tarihi
kitaba 7 verdi, inceleme ekledi.
0 yorum
Canan

Canan

@cnnhni

Duygudaşliğin gücu adina??
Bir Kızılderili atasözü empatiyi somutlaştırıyor. “Beni yargılamadan önce, benim makosenlerimle dolaşmalısın! ” (sanirm Joe South un sarkiyi yazarken ilham aldiği konu da aćiga cikti😂)
Benim hayatımı yargılamadan önce, benim ayakkabılarımı giy ve benim geçtiğim yollardan,sokaklardan, dağ ve ovalardan geç. Hüznü acıyı ve neşeyi tat. Benim geçtiğim senelerden geç, benim takıldığım taşlara takıl. Yeniden ayağa kalk ve aynı ...yolu tekrar git, benim gittiğim gibi.....de,Mevlana söylemiş...
Muhteşem Getsby ye de babasi:
Birini eleştirmeye kalktığında”herkesin seninle aynı imkânlarla dünyaya gelmemiş olduğunu aklına getir.”die vasiyet etmişti...


Şu kirmizi ucu sivri ayakkabilarimi giy de ,birkaç adim.at istersen sende😂😂(empatinin evrensel gücü Big daddy Wilson+kizildereli kabileleri+Mevlana +F.Scott Fitsgerald ve ben😊)Bu saate hem kulağa ,hem zihine iyi gelebilir😂
7 yorum
Bearded Angler (@beardedangler)
Eee boşuna profil resmini ayakkabı yapmadık ablam
😋😋😋😋😋😋😋
02.06.19 beğen 1 cevap
Fâtıma (@yitiktheology)
👏👏👏
02.06.19 beğen 1 cevap
Canan

Canan

@cnnhni

#sirada#ailesinikatledenrivera#foucault paylaşım fotoğrafı
#sirada#ailesinikatledenrivera#foucault
3 haziranda(hazir yil dönumu yaklaşirken) olanlar hakkinda bir süru kişi ya konuşuyor yada konuşuyor gibi görünuyordü.....ancak bütünlukleri ve çeşitlikleri içinde bu söylemler,ne bir eser ne bir metin oluşturuyor,ama garip bir mücadeleyi,bir karşilaştirmayi,bir güç ilişkisini ,söylemler arasinda ve söylemler boyunca bir savaşi ortaya çikariyor..Yinede bu tek bir savaş olarak tanimlanamaz,çünku farkli çarpişmalar,ayni zamanda gerçekleşiyor ve birbiriyle kesişiyor....
ataç ikon Bir Aile Cinayeti
kitaba 10 verdi, inceleme ekledi.
2 yorum
zemberek kuşu (@zemberekkusu)
Okumaya bununla başlamışsın. 🙃 keyifli okumalar dilerim. Rene Allio bunun filmini çekmiş, taa 70’lerde. Altyazılı halini bulamadığım için izleyemedim 😅😅 belki sen denk gelir izlersin😊
31.05.19 beğen 1 cevap
Canan (@cnnhni)
Dün gece seçtiklerimin üzerinden ya şundadir ya bunda yoluyla😂😂😂bir aile cinayeti ni seçtim ,hatta seçmekle kalmadim gün ağarana kadar uyumadim nerdeyse 😊😊😀
tesekkur ederim @zemberekkusu..Filimini de belki kitaptan sonra izlerim😲😲
31.05.19 beğen 1 cevap
Canan

Canan

@cnnhni

Mayis ayi okumalari-çerezlik gibi olmus? paylaşım fotoğrafı
Mayis ayi okumalari-çerezlik gibi olmus?
Mayis ayinda okudugm kitaplara şoyle bir gôz atinca,farkinda olmadan nie kisa kitaplari tercih ettiğim konusunda bir fikrm yok şu an ,bana tadimlik-çerezlik hissi yaşatti😂😂Sanirm ilkbahar sendromundan muzdarip bir okuma şekli😂başla-bitir😂en iyisi tadinda kalan degilmi zaten😂
10 yorum
Batuuu (@batuuu)
Canan Hanm keyifle okuyun . önemli olan okumak
31.05.19 beğen 2 cevap
Hypatia (@virginiawoolf)
Algıda seçicilik sanıyorum, Schopenhauer 'i gördü gözüm ilk. Favori yazarım olur. ♥️
31.05.19 beğen 1 cevap
NurcaN (@atanur)
Bravo👏👏👏 bu arada kitap seçimleriniz harikulade.
31.05.19 beğen 2 cevap
Canan

Canan

@cnnhni

#sırada#schopenhauer#c.a.m# paylaşım fotoğrafı
#sırada#schopenhauer#c.a.m#
Evet zeki adamlar, çok okumuşlar, fazla bilgililer,
Kim bilirdi, kimin aklına gelirdi,
Nasıl, ne zaman ve nerede herşeyin bir eşi olacağını?
Neden aşık olduklarını ve öpüştüklerini?
Evet mağrur bilgeler, söyleyin bana, neden?
Hem ne oldu bana o zaman?
Bulun ve söyleyin bana, nerede, nasıl, ne zaman?
Ve neden başıma geldi bu?(Tanitim bülteninden)
ataç ikon Cinsel Aşkın Metafiziği
kitaba puan vermedi, inceleme ekledi.
19 yorum
zemberek kuşu (@zemberekkusu)
Schopenhauer okuduktan sonra, insanın aşka inanası kalmıyor🙂
27.05.19 beğen 1 cevap
bahadır şirin (@bahadirsirin)
Aşk orta çağda kalan bir terimdir
27.05.19 beğen 4 cevap
NurcaN (@atanur)
Evlenip çocuk sahibi olduğumda demiştim ki: aşk doğanın üreyelim diye bizi kandırmasıymış. Nitekim kitapta çokça bu konuya değiniyor, her şey harika genlerimize layık harika genler bulup harikulade bir nesil yaratmak😂 eski çevirisi "aşkın metafiziği" idi. Bu konuya uygun çok güzel bir deney okumuştum, bulursam atacağım.🙋🏻‍♀️
27.05.19 beğen 4 cevap
Canan

Canan

@cnnhni

#haziranakadar#birborgeskitabi#kumkitabi paylaşım fotoğrafı
#haziranakadar#birborgeskitabi#kumkitabi
Büyülü Gerçekçilik akımının öncü isimlerinden biri olarak tanıdığımız Arjantinli öykücü, deneme yazarı, şair ve çevirmen Jorge Luis Borges‘in birçok alanda benzersiz çalışmaları bulunmakta. Gerçeküstücülük konusunda yazdığı denemeler ile ünlü olan Borges, kendisinden sonra gelen birçok başarılı yazarı bu akımla birlikte etkilemiştir. Hayata, anlara, kitaplara karşı benzersiz bir bakış açısı bulunan Borges'in en ünlü eserlerinden biridir Kum kitabi...

.... Üstelik kimse kimseye bir şey öğretemez. Onu tek başına arayıp bulmalısın.”....Borges
EK 1: Zaman beni sürükleyen bir nehir, ama nehir
benim;
beni parçalayan bir kaplan, ama kaplan benim.
Beni tüketen bir ateş, ama ateş benim.
Evren, ne yazık ki, gerçek;
ben, ne yazık ki, Borges’im. 27.05.19
ataç ikon Kum Kitabı
kitaba puan vermedi, inceleme ekledi.
0 yorum
/ 19